God morgon!

God morgon alla glada kottar!

Jag ligger i sängen med datorn i knät och bara tar det lugnt. Blev inte alls en sen kväll igår men var såpass sliten att jag sov ganska länge idag. Pappa och Alexandra kom hem runt 3 tiden inatt, men då sov jag! Telefonen ringde och folk ville att jag skulle komma överallt men jag låg ju och sov och satt barnvakt så jag kom ju absolut ingenstans, ville ju inte lämna små grisarna ensamma hemma!

Idag ska jag hem till Eric och bara ta det lugnt! Få se om jag äter där också.. Sanne ville träffa mig en snabbis idag också så tror att jag ska göra det också, men hon sover antagligen fortfarande men funderar på att slänga iväg ett sms till henne och se hur hon planerar! Vi hörs senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0