Filmkväll!

Jag och bloggadet, herrejösses.. Mer behöver jag nog inte säga om det!
Idag har jag iallafall haft en mysdag, vakna runt tio tiden och läste sms jag fått under morgonen och svara på dom och det sluta med att jag blev hämtat av en vän vid tolv tiden sen var jag med honom hela dagen. Kanon mysigt! Kom hem vid åtta tiden och strax efter kom Sanna hem till mig, sen fick jag ett samtal från Sanne som sa att vi skulle träffa henne och dra iväg med fältarna som skulle ha en myskväll! Så vi satt och käka massa gott, men vid elva tiden börja vi röra oss hemåt och nu ska jag kolla på film med min syster och Kim hennes kompis. Så det har varit en riktigt myshelg helt enkelt!

Imorgon åker Sanne och Sanna till Hassela för att åka skidor, så vi får se vad jag hittar på imorgon! Men nu sätter dom på filmen så ska springa och kolla! Vi hörs senare :) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0