Blev bingolotto istället..

Jag åkte aldrig och träffa Elle. Jag hamna i soffan framför bingolotto medans mamma och Jocke satt och försökte vinna, men än så länge har det inte blivit bingo.
Nu väntar jag på att Malin och Dino ska komma hem istället så jag har något att sysselsätta mig med i någon timma. Blir inte alls sent idag, ska upp vid åtta imorgonbitti.. Pappa kommer och hämtar mig och Malin vid tio. Så då blir det att gå upp och duscha och fixa. Blä för att stiga upp så tidigt.

Har slagit in alla mina paket också, förutom mammas! Hon fick sitt paket tidigare bara för att jag inte kommer vara hemma och fira jul med mammsen. Vi ses bara på morgonen och sen en stund på kvällen sen åker jag till pappa och är där hela dagen. Kommer inte sova kvar där eftersom att jag känner att det blir skönare att åka hem och sova i min egna säng helt ensam..
Helt ärligt så är jag inte på humör just nu, funderar på att gå ut på en promenad och bara gå. Måste komma ut och få luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0