Baka en kaka

Snacka om seg dag! Tanken var ju att jag skulle träffa Elle, men icke. Jag fick sån mensvärk så det inte är sant! Nu har jag iallafall duschat som tur är, blivit lite frächare om jag säger så.. Och som jag sa igår/natt så sov jag bort halva dagen. Vakna att jag fick sms vid elva men då vände jag bara på mig och somna om, sen vakna jag igen tjugo över tolv eller något liknande. Fast jag är inte förvånad, jag satt ju uppe rätt länge igår. Vid tre hamna jag i sängen, somna kanske vi halv fyra.

Turen på min sida har jag inte heller, kanske åkt på öroninflamation.. Hade så jävla ont i öronen tidigare idag, men jag håller iallafall tummarna på att det inte är det. Jag känner inte för att äta pencelin igen, nu räcker det med sånt tycker jag! :)

Annars idag så har jag bakat med mammsen! Vi gjorde havrekakor, och enligt mig själv så är degen godare än när kakan är klar. Haha! Och mer jag måste göra idag är att städa.. igen! Fråga mig inte hur jag lyckas med att stöka ner mitt rum på en dag, men det blir så när man har så mycket kläder! Måste lära mig att hålla i ordning!
Hallå där, kött och blå bär. Hur ska detta sluta? Hålla ordning i flera dagar, haha. Men får faktiskt försöka :))))

Och en grej till! Är faktiskt rätt så inne på att börja om med en ny blogg helt. Det är så mycket skit i denna blogg så jag menar, varför inte? Ska bannemig ta mig en funderare och kanske ba köra? Why not liksom.
Nu ska jag sätta på mig kläder. Vi hörs senare skulle jag gissa på :) ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0