25/12

God kväll.. Tänkte berätta lite om hur min julafton har sett ut innan jag kryper ner i sängen.
Pappa kom som sagt vid tio och hämta upp mig och Malin, sen drog vi och hämta upp farmor också. Var hemma i Västerhaninge vid ca tolv, då åt vi risalamanta eftersom att alla har redan så hungriga och kunde inte vänta tills vi skulle äta julbord. Kalle Anka klockan tre, dö trist om du frågar mig! Låg och halv sov igenom programet med pappa, haha! Men jag hade iallafall någonting att se fram emot direkt efter Kalle och det var maten. Jag orkar faktiskt inte ta allt i detalj, jag är så grymt trött så vill egentligen bara gå och lägga mig. Men efter maten öppna vi alla paket och jag blev nöjd med i stort sätt allt. Åkte hem till mammsen och Jocke vid nio tiden, rätt skönt att vara hemma tidigt.

Imorgon ska jag kolla om jag har pengar på kontot och sen dra iväg en snabbis till farsta hade jag tänk. Ska bannemig ta och köpa såna där lackleggins! Har varit rätt sugen på det ett tag men nu ska jag ta mig i kragen och do it! Nu går jag, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0