Uppe med tuppen!

Godmorgon! Idag är det lördag och jag är uppe kl nio?! Haha jag hade ställt klockan :) Det är så att jag och mamma ska alldeles strax röra oss mot centralen för att sedan ta tåget till Katrineholm där Jocke hämtar oss.
Så jag tänkte bara säga att jag inte har någon tillgång till dator fören imorgon, men det ska nog inte bli några problem! 

Det ser ut att bli fint väder idag så det är bra! Kanske badar på landet om det är varmt? Vi får se!

Igår blev det en väldigt tidig kväll för mig! Kom hem redan vid tio! Kände inte alls för att vara ute igår. Men den tiden jag var där hade jag roligt. Det började hemma hos Danne där vi satt och snacka lite skit och bara umgicks, sen rörde vi oss utåt och mötte upp någon annan grabb som tydligen börja bråka med Viktor.. Men som jag sa till Sanna, tur att vi drog innan all skit hände! 
Men när jag väl kom hem så gjorde jag mig lite nudlar och satt och drack multivitamin. Sedan så smsar Jeppe mig och skrämmer livet ur mig!
Men jag får fortsätta att berätta imorgon när jag kommer hem, måste börja röra på oss nu. 
Men hoppas ni får en kalas bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0