Planera planera planera!

Kom ut ur duschen för ca kvart sen. Det blev en lång dusch.. som vanligt! 
Iallafall, måste ringa Sanna snart och kolla om hon kunde komma över och hjälpa mig att planera lite inför imorgon! Det är nämligen så att jag har fyllt år, så nu har jag bjudit över tjejerna för lite middag! Så det ska bli mysigt! Ska kolla om jag kan låna Malins kamra och ta lite bilder så kan jag sätta in imorgon! Eller så får Sanna sätta in lite bilder, haha. 

Igår så tog jag och Sanna väldigt fina bilder när vi var ute! Kan be henne sätta in dom i bloggen så jag kan sno dom ;) 
Hehe. Slängde precis iväg ett sms till Sanna och kolla om hon kunde komma över så fort hon är klar och hjälpa mig inför morgondagen! 
Mamma och Jocke ska iväg kväll också på middag, och jag får inte följa med! Haha fast det gör ingenting, jag har ju Sanna och alla tjejer! Kanske Sanna och jag kan laga något här hemma och planera lite och sedan dra ut? Jag tycker det låter som en strålande idee! 

Usch! Nu åskar det också.. Tur att mamma kom hem nyss! Det åskade som fasen när jag duscha också, jag blir ju lite skakis! Berätta jag när det åska och det bara var jag, Malin och Dino hemma? Mamma och Jocke var på landet. Så börja det regna, åska och blixtra! Jag blev så jäkla rädd! Haha, tänkte bannemig sova mellan Malin och Dino för att jag verkligen inte ville sova själv! Ja jag vet, jag är lite mesig när det gället åska och blixtrar! 

Sanna svara på mitt sms, och hon kommer så fort hon har spelat klart den försvunna diamandet med Julia, haha! Tur det! Så slipper jag vara ensam idag.. Fast det skulle jag inte varit iallafall. Sanna och jag skulle träffats i vilket fall som helst :) 
Nu ska jag leta kläder och fixa till mig lite, kan ju inte sitta i handduk hela dagen?! Haha. 
Jag ska försöka skriva innan vi drar ut! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha du ska alltid gråta / hanin

2009-08-14 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0