Gästbloggning

HejHej Sanna här!

Har sett att Lina är lite dålig på att uppdatera. Så jag hjälper henne lite :)

I går var det ju första skol dagen. Det var chill, slutade efter en timme. Så det var skönt. När jag hade slutat så möte jag upp Lina i stora hallen. Sen gick vi hem till mig och satt vid datan och så sminkade Lina mig. Lina la sig i min säng och sen somnade hon. Hon är en tråkig typ ibland. haha. Men sen väckte jag henne och vi gick hem till henne och åt. Efter det gick vi ut och träffade ***** & *****. Så det var mysigt. Vid halv 11 åkte jag och Lina hem. När jag kom hem åt jag lite och sen gick jag och la mig. Somnade ganska fort.

Vid halv 8 gick jag upp och duschade och sen började jag att fixa mig, och nu ångrar jag mig att jag gick upp då för det var för tidigt +Nu jag har jag inget att göra :/ Men ska gå upp och kolla på TV och sen ska jag möta Ronja. Efter skolan ska jag och Lina kanske baka kladdis ! Vi gjorde aldrig det i går som vi skulle. Det var bara för att jag inte hade något hemma. Men i dag ska vi kolla hemma hos Lina om hon har något :) Hoppas att hon har det.

Jag ska be Lin att uppdatera mycket mer ! För jag vet att hon vill ha kvar alla sina glada läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0