9/4

Jösses, jag önskar att jag kände den här känslan hela tiden, varje dag! Jag känner mig så otroligt fräsch och jag känner mig helt bloggtagad! Om det ändå var såhär hela tiden, då skulle jag vara en helt annan människa :) Haha.
Men jag kanske mår så här bara för att jag älskar mitt liv?! Hahaha, frågan är bara vad jag ska göra idag. Kanske ringer Hanin och ber henne komma hit, men vad ska vi göra då? Det finns ju inte någonting att göra när det är sånt här väder, vart är solen någonstans?! Give me sunshine!
Jag kom på vad man kan göra en sån här regnig dag - man kan gå på bio! Jag ska ringa Hanin och fråga om vi ska på bio, mohaha. Vi har alltid så jäkla kul på bio, när ingenannan skrattar så sitter vi och rå garvar! Hahaha :)
Men jag ska kolla vad det går på bio sen tänkte jag tipsa om lite schampoo och lite annat! :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0