7/4

Känner att jag håller på att tappa suget på att skriva blogg, men det ska inte hända igen! Jag ska börja skriva mycket blogg, nu när jag har så mycket tid eftersom jag är singel. Haha, jag har ingen pojkvän att tänka på, jag har bara skolan att tänka på och mig själv, och sen alla vänner såklart! :) Ibland älskar jag verkligen mitt liv, haha.

Iallafall, idag har jag varit i slussen igen med min kusin. Sedan ringde vi Turken och bad han komma så han kom och gjorde oss sällskap, fat inte alls länge eftersom det blev så jäkla kallt när han kom så vi började röra oss hemåt när han kom. Haha, jag fick sällskap hem iallafall :) det är ett plus i kanten, sen på tunnelbanan blev det mycket skratt eftersom att det var en kille som satt och prata med sin bandspelare och trodde det var en hund.. Haha, man ska egentligen inte skratta åt sådant men det gick verkligen inte att hålla sig för skratt! Så vi var tvunga att byta platser, haha.

Jaja, kvällens planer är att vi ska grilla eftersom att blonddinbella (Sanna menar jag då, hon har färgat håret blont så då blir det blondinbella, haha) och Isabell fyller år :) Eller Sanna fyller år idag och Isabell den 12 om jag inte minns fel :)
Så vi ska till Stallmyra eller vad det nu heter och grilla lite, men jag måste vänta tills min älskade mami kommer hem, hon tog ut pengar till mig så jag kan köpa lite saker som jag kan äta :) (Måste göra det eftersom det inte är säkert att jag kan äta korvbrödet osv)
Men nu måste jag göra mig iordning, sitter bara i handduk så länge, haha! PUSS!

Där har vi en riktigt charmig bild på mig och alla tjejer :) Hahaha, jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0