5/4

Godmorgon mina gullungar. 
Jag vakna kl sju imorse av att min telefon ringde, någon ringde med dolt nr och jag har fortfarande ingenaning om vem det var? Jag svarade och kände igen rösten och kom på vem det lät som men tror inte att det var han. Den som håller på att ringa mig med dolt nr kl 7 på morgonen, lägg ner! Jag hatar när folk ringer med dolt. 
Det finns en person som ringer med dolt och det vet jag att han gör och då brukar jag tro att det är han men den här gången så lät det inte alls som han (?). 

Iallafall, dagens planer var ju att åka in till slussen och sitta där och sola. Men titta på vädret.. Inte okej! Vart tog solen vägen? Jag menar, igår var det ju hur varmt och skönt som helst! Jag kunde inte ens ha skinnjacka på mig för att det blev för varmt. Hade en tunn långärmad, men nu.. Nu är det typ på med vinterjackan igen, haha. 

Jag provade min laktosfria mjölk idag, usch vad äcklig den var. Haha, smaka ganska tjock eller hur man nu ska säga. Ni som inte tål mjölk precis som jag, tycker ni om mjölken? Om ni nu gör det, hur lärde ni er att dricka den eller tyckte ni om den från hela början? Jag gillar iallafall att blanda ut oboy med den för det smakar pucko, haha! :) 
Yougurten är iallafall som vanlig :) Om inte godare! :)
Men nu ska jag prata lite med mami om vad vi ska göra idag, puss! 

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken tur att yoghurten var godare! kanske man ska testa den istället ;)

Puss på dig!

2009-04-06 @ 14:30:38
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0