29/4

Godmorgon!
Jag var ju lite rolig imorse, jag stängde av väckarklockan i sömnen så att jag försov mig och min älskade mamma är sjuk så hon är inte upp samtidigt som mig på morgonen så ingen väckte mig. Men vid sju så vakna mamma av att det var för tyst eller något, haha. Så då kom on inte och väckte mig som tur var :) Jag kom iväg i tid också, så ett poäng till mig! ;)

Annars då, jo jag är lite små seg. Skulle egentligen platta håret idag men eftersom jag är så jävla smart och försov mig så hann jag aldrig det. Så det fick bli en toffs mitt på huvudet som vanligt, höhö. Men det gör inget, slutar ändå ganska tidigt idag. Redan vid halv två eftersom att vi ska på teater kl 12, och den slutar vid halv två sen får vi sluta.
Men nu ska jag prata lite med folket här sen tänkte jag smsa W :) PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Kul att du tkr det! :D

2009-05-01 @ 09:51:21
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: elaine

fy vad jobbigt xD

hade du en bra kväll igår ? (:

2009-05-01 @ 17:06:39
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0