25/4

Har inte skrivit blogg på hela dagen och jag har en anledning till det, jag har umgåts med pappa hela dagen :) Jag var uppe i god tid imorse och åt frukost med pappa och Thea, sen vid elva tiden skulle vi in till stan och jag fick faktsikt med mig ett par chinos, jag har alltid tvekat på att köpa dom men jag har fått höra att dom sitter snyggt på mig och så men har varit lite osäker och då har det slutat med att jag skiter i att köpa dom för det är lite onödigt om dom ska hamna längst in i garderoben. Men idag köpte jag dom och jag är riktigt nöjd :) Och dom är så himla sköna!

Men iallafall, dagens planer är att gå till Malins jobb och äta där med pappa, Alexandra, Thea och Paloma. Sen har jag inga planer, men  vi får väl se om det händer något :)

Idag har jag suttit i solen hela dagen och varit inne i stan, det har verkligen varit toppen väder idag! Hoppas det är lika bra väder imorgon och hela veckan :) Skulle varit hur skönt som helst.
Men men, nu ska jag peppa folket lite här hemma så att vi kommer iväg någongång, höhö. Kanske skriver mera ikväll, puuuuuusss!
By the way, jag älskar dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0