24/4

Godmorgon! Nu sitter jag är redo för att spela vollyboll. Ska alldeles strax börja röra mig emot Sanne som också ska spela dag :) Hon är våran otroligt duktig survare! Helt seriöst, hon är grym!
Men så att ni vet så blir det antagligen inte så mycket bloggande idag eftersom att jag kommer hem ikväll någongång och sen måste jag åka med pappa och handla laktos grejer till mig eftersom jag inte har så mycket mjölkfria saker hemma hos pappa för att jag inte är där så mycket. Men i helgen ska jag iallafall dit, och på lördag ska jag nog träffa W :) Haha, jag har sagt det varje dag den här veckan men det har inte blivit av. Vad mesigt.. Men i helgen ska jag nog träffa han :)
Och i mitt förra inlägg innan jag skulle gå och lägga mig så skrev jag ju att jag skulle drömma om han ist (skrolla ner och läs). Vad tror ni att jag gjorde? Jo jag drömde om honom, haha! ;) Fast jag drömde om min lillebror och Sanne och lite annat folk också. Jag och Sanne flög iallafall luftballong, hahaha! Jösses vad roligt det var ;) Kom in på någons tomt där dom hade fest och det visade sig att jag kände dom som var där, lite komiskt. Mohahah :)
Gott sov jag iallafall, lite trött när klockan ringde kvart över 6. Men jag var duktig som kom upp tjugo över! Det måste vara rekord för mig :O Jag kommer alltid upp strax innan sju, men inte idag. Idag blev det tjugo över 6, som jag egentligen inte behövde gå upp. Jag ska alltid beräkna tiden fel, haha! Men det är skönt att ha tid på sig :) Nu måste jag iallafall sätta på mig mina kläder och sen ska jag till plutten :) Önska mig lycka till idag! Pusss!

Kommentarer
Postat av: Alice :)

sv Tack dsm ;D

2009-04-24 @ 09:05:53
URL: http://alicearonsson.blogg.se/
Postat av: simone

cool header! ;D

2009-04-24 @ 09:40:22
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: :) tackdetsamma! kram kram

2009-04-24 @ 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0