23/4

Godkväll mina käraste. Nu sitter jag här bara i handduk och ska alldeles strax mysa ner i min nya bäddade säng. Låter inte det mysigt? :) Men först tänkte jag få mitt hår lite mer torrt innan jag lägger mitt huvud på kudden, håret är ju alldeles blött nu!
Och imorgon får jag verkligen inte försova mig, jag får inte! Måste upp senast halv sju! Helst kvart över 6 när väckar klockan ringer bara för att jag är så himla långsam. Och imorgon måste jag äta något på morgonen så det får bli att stiga upp kvart över 6, därför är det en bra ide att krypa till sängs nu så jag får en ordentlig nattsömn.
MEN JAG VILL INTE SOVA SJÄLV! JAG VILL SOVA MED W :'(.
Men icke, nu ska jag krypa ner i sängen utan W :/ Jaja, jag får väl drömma om honom istället! :) Godnatt!

Snacka om att man kan vara charmig på bild när man ska sova, haha!

Kommentarer
Postat av: emmi

svar: kul :) tyckte jag med! kram kram

2009-04-23 @ 21:30:48
URL: http://emilietimmerhus.devote.se
Postat av: Alice :)

sv tack du med ! :D

2009-04-23 @ 22:01:13
URL: http://alicearonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0