20/4

Godmorgon sunshines! Idag skiner solen och jag är på strålande humör, varför vet jag inte men kanske för att jag ska träffa W idag :) Det var ett tag sen vi sågs också, vi har bara sett varandra lite snabbt och sagt hej och sedan rusat iväg.

Any way, måste borsta tänder alldeles strax också för snart ska jag börja gå till Sanne. Och det känns som att det var evigheter sen jag var i skolan, jag har ju varit ledig i två veckor nu. Nu är det bara två veckor kvar sen är det praktik också, sen efter det går vi två veckor igen tror jag och sedan är det skolavslutning. Tiden har gått så jäkla fort!
Men nu rusar bara tiden iväg, ska borsta tänderna så fort Jocke kommer ut från toaletten.
Jag skriver antagligen mer ikväll, pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0