19/4

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår kväll men direkt när vi kom hem så hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning sen gick jag hem till Sanne. 
Och det sluta med en härlig kväll med alla grabbar och Sanne och Sanna :). Fast Sanna gick med Sofie och Albin när dom kom, och Sanne och jag stanna kvar där med alla grabbar och spela fotboll. Erik var den sämsta målvakten, haha! Fast det är ju inte så konstigt ;) Men jag hade det trevligt, bara att det var så kallt! Och jag som bara hade skinnjacka på mig, tur att jag satte på mig en extra tjocktröja! 

Men nu ska jag gå med Jocke till vivo och köpa sås, jag fortsätter inlägget snart. Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0