19/4

Så där ja, det blev en liten promenad till vivo med Jocke och Skruttan. Såg lite folk som jag inte ville se just nu, men men. Jag gick ju med Jocke så att det var lugnt :)

Snart ska pappa och Sandra komma också, och då ska jag be papi fixa mitt ljud på datorn, haha :) 
Just nu finns det inte så mycket att skriva, jag hade en härlig men kall kväll igår. Spela fotboll med alla grabbar, fast det kanske jag skrev i förra inlägget? Mitt minne alltås, haha.. 
Nu ska jag iallafall prata vidare med min vän, skriver mera senare. Puss! :)

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Okej :)



Mitt minne är inte hell så bra xP

2009-04-19 @ 20:52:34
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0