1/4

Hur jävla korkad får man vara?! Att jag ens älskar honom.. jag själv kan inte acceptera det! Så han har behandlat mig och så som han håller på, det funkar inte! Nej jag har inte haft en bra dag, inte alls.. Tårarna har bara sprutat ut, jag orkar inte längre. Jag orkar inte med det här, inte en gång till. Allt är så jävla tufft nu..
Jag har bara en fråga - varför. Varför håller du på så som du gör? Förstår du inte att jag också har känslor? Jag har faktsikt det, hur stark jag än verkar och att jag kan ta emot hur mycket skit som helst utan att visa en min. Vet du vad? Bara för att jag är stark och så betyder det inte att jag inte har känslor, jag blir också sårad. Precis som du.
Jag orkar inte längre helt enkelt, jag säger upp mig själv nu.

Kommentarer
Postat av: sanne

Lina, skit i honom du kan få en sån mycke bättre kille ! :) <3

2009-04-02 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0