9 September / Skolan

Godmorgon bloggen. Sitter i skolan i datasalen, vi har so och ska ientligen söka efter EU stuff men jag tog som vanligt en liten paus för att kunna skriva ;). Haha.
Idag ska jag träffa T och mysa lite. I miss my baby ..
Men iaf, igår var jag som sagt inne i stan med min underbara farmor och vi köpte en skinnjacka. Men jag hittade även ett par stövlar och en kofta :). Riktig mysigt. Jag bugar & tackar.
Tur att jag har min farmor.
Juste, jag har åkt på en hemskt hosta ! Thomas har smittat mig, haha tack så mycket.
Så jag hoppar över idrotten idag.
Men nu ska jag fotsätta med att vara duktig, haha. Ciao !


Kommentarer
Postat av: malin

Jag ville bara säga att jag älskar dig du är världens bästa syster, glöm aldrig de systra mi!

Puss

2008-09-09 @ 19:27:07
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0