4 September / Höst

Godkväll bloggen.
Har precis pratat med farmor om att jag vill ha en skinnjacka och hon erbjöd sig att köpa en så jag är hur glad som helst ! Så vi ska mötas i gullmarsplan på måndag vid fyra tiden. De blir ju perfekt, hinner plugga lite imellan åt också. Vi får se ifall jag sitter kvar i skolan eller om jag går hem och pluggar. Har ju SO prov på tisdag, men T har sagt att han ska hjälpa mig i helgen. Han är duktig på SO :).
Imorgon ska jag och min älskling bara ta de lugnt tror jag. Jag ska möta upp han imorgon om jag hinner eller så kommer han till mig så åker vi hem till han tillsammans.

Och idag har jag varit ute hela dagen med alla åttor. De va ju som sagt åttornas dag så vi var ute i skogen och sen kom vi till en badplats så några badade men själv höll jag mig på de torra. Thomas har ju smittat mig lite grann med sin förkyldning & sin hosta.  Och jag som precis har varit förkyld ! Men iaf, jag höll mig på de torra, satt på berget med min halsduk och alla tjejer. Jag ångrar faktist att jag inte tog med mig vantar ! Jag frös riktigt mycket i morse faktist. Stod och värmde mina händer i Teos fickor, haha :). Men sen när vi började gå så blev jag varm.
Kanske slänger upp två bilder som jag tog idag men de är inte säkert att jag kan göra de för om jag gör de så måste jag dra ut internet för vi har 3-internet eller hur man nu säger de, och nu när Jocke och jag delar på en 3- internet grej så sätter jag den i min USBförlängning. Jag orkar faktist inte förklara bättre. Har inte ens en bättre förklaring, haha !

Men gud va skönt att de är fredag imorgon ! Jag får träffa min älskling och man får entligen sova ut !
Jag råka faktist somna när jag kom hem, och jag som skulle möta mamma ! Va fräck jag är ! Somnar när jag ska möta mamma, haha.
Men hon överlevde ;). Och när hon kom hem så gjorde vi tunnbrödsrulle, eller heter de så ? (a) Jag har ingeaning faktist, men en rulle med korv och potatimos var de iaf. Smart jag är, vet inte ens vad jag äter, tss ;).
Men nu ska jag tappa upp en bad och sen lägga mig medmed en otroligt bra bok som jag lånade av Thomas igår ! Förföljaren. Riktigt bra.

Ha de bra och glöm inte att komentera ! :) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Hilal

Tack så mycket! :D

Haha nej det ska jag inte!:) Men måste plugga nu :/ Läser igenom lite senare elr imorgon :D

2008-09-04 @ 19:58:53
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hih okej :) kram

2008-09-04 @ 20:04:21
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Felicia

tackk :) <3

2008-09-04 @ 20:44:34
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Hilal

åh va jobbigt att glömma boken i skolan och sen plugga helgen! Hehe, jag har snatt satt dit en diamant på boken, haha!:P

2008-09-04 @ 20:45:54
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Hilal

Haha ni får antagligen plugga tillsammans :D

Haha.

Nja ingenting, kollat på Idol och pluggat faktist!:)

Du då? :)

2008-09-04 @ 21:07:19
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0