4 September / "Åttornas dag"

Godmorgon gott folk ! :)
Klockan börjar närma sig halv nio redan, tyckte den var sju nyss, Men iaf, idag är de åttornas dag som rubriken lyder. Vet inte riktigt vad de är men vi ska iaf till Bagarmossen. Slutar nog inte lika sent som schemat ientligen säger, halv fyra. De blir nog redan vid ett tiden.

Denna vecka har varit väldigt lärorik och händelsefull. Jag ska inte gå in på vad som hänt och så men en del saker är bra och en del mindre bra.En bra dag är att jag har min Thomas :). Han är de bästa som har hänt mig !
Men nu blir de bara sånt här onödigt skriva ;). Inget att prata om så jag skriver de som ploppar upp i huvudet.
I helgen ska jag till Thomas och jag sover nog där då. Wille kanske skulle följa med mig dit också :). Lite småskönt sådär.
Och juste, igår var jag ju hos T. Och han är förkyld och har feber och jag vet inte vad. Och nu har han smittat mig lite grann. Känner mig lite tjock i halsen och imorse hade jag ingen röst. Men vi får se om de blir sämre, jag hoppas att de blir bättre för jag har precis varit förkyld :O. Usch & fy &blä.
Neä nu orkar jag inte skriva mer, ska gå om tjugo minuter ändå så ja .. Ha en toppen dag !
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0