29 September / Måndag

Tjenamors! 
Jag känner mig riktigt hungrig just nu! Men jag ska nog vänta ett tag till, ska "laga" mat till mig och mami. Kan inte säga vad jag ska göra för jag vet att mamma brukar kika in i min blogg lite då och då! ;) Så detta får förbli en hemlighet, haha. Kanske berättar senare om ni har tur :).

De är bara måndag! Jag trodde att de var måndag igår. Haha, när Charlina och jag skulle på tåget igår och skulle gå igenom spärrarna så säger jag: Men du .. Du behöver ju inte stämpla på din remsa, du har ju busskort? 
Charlina - Jo de är sant, men jag har inget pluskort.
Lina - Men de slutar fungera klockan sju.
Charlina - Jag vet, men jag har inget pluskort!
Lina - Men klockan är inte sju?
Charlina - Men de är söndag ju!
Lina - Är de helg?! :O
Hahaha, som ni ser var jag helt lost. Var helt fast vid att de var måndag, men ack. De var söndag och nu är de måndag! Jag smäller av, jag vill att de ska vara helg!
Oj, att hålla på med flera saker samtidigt när man ska skriva blogg är inte en bra ide. Började skriva de här inlägget för en halv timma sen och nu har jag träffa Duvan och hans vän :). Duvan ringde mig och bad mig komma ut en snabbis så jag stod där i linne och frös arslet av mig minsann. Haha, kallt var de!
Men iaf, nu ska jag sjunga lite, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Lia

aw okejdå! :)

vilken söt profilbild du har ^^

2008-09-29 @ 15:41:01
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: Tobias

svar: ser man på ;) nice!

2008-09-29 @ 16:24:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0