25 September/ Datanörd

Känns som jag har suttit här i en evighet nu! Och de har jag också .. -.- Har glömt bort tiden totalt och bara muppat mig här i bloggen, playahead och msn. Vilket liv jag har just nu. Gör verkligen ingen nytta. Ingen alls!
Försökte prata lite med min älskling men han skulle iväg så ack. Han får ringa mig ikväll ist. Orkar inte smsa längre tror jag ;). Är så grymt trött!
Och vet ni vad? Sanne och jag ska på teater imorgon :). Vi vann biljetter i skolan om jag inte redan har sagt de men de ska bli lite små kul. Den börjar klockan 6 och man ska vara där en kvart innan de börjar så vi åker väl kvart över fem eller nåt. Har inte bestämt oss än. Den slutar åtta iaf, sen skulle de vara bra att veta om jag ska till min älskling efter de så jag kan ta med mig grejor ist för att åka hem och sen vända igen. Lite onödigt, men jag tror jag åker till han på lördag, fast jag håller tummarna på imorgon för jag saknar han jätte mycket! Men vi får se. 
Imorgon är de ju fredag så de är lite skönt! Att få sova ut, eller jag tror att jag får göra de iaf. Om jag inte ska ta den tidiga bussen till mitt hjärta, men de gör absolut ingeting. Då måste jag upp vid 10 om inte senare så de skadar inte. Gör vad som helst för dig min bebis. 
Nu ska jag göra med onytta :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: charlina

sv: ja de är jätte bra :) själv då ?

2008-09-25 @ 20:27:35
URL: http://charlinas.blogg.se/
Postat av: charlina

sv: jo men samma här :)

2008-09-25 @ 20:42:17
URL: http://charlinas.blogg.se/
Postat av: Bella

Nemnen gud TACK! vad glad jag blir :) tusen tack!

2008-09-25 @ 21:13:45
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0