24 Setpember / Godmorgon

Åh godmorgon sötnosar! Idag är de onsdag (tror jag) och de känns som jag har all tid i världen. Jag behöver inte alls skynda mig eller nånting. Jag kom på mig imorse att jag inte behöver gå fören tjugo i åtta eller nåt, så jag har faktist inte all tid i världen. Men tid har jag :). Ska slå en pling till Sanne också och kolla ifall vi ska mötas vid tunnelbanan vid åtta så slipper jag gå hem till henne.
Men iaf, imorse ringde klockan kvart över sex men jag gick inte upp då. Utan jag låg kvar till tjugo i sju. Satte på tvn och kolla lite på the voice sen tänkte jag att nu måste jag gå upp annars kommer jag ligga här hela dagen! Och nu är jag uppe, sitter i mina mjukisar och de är underbart. Vi ska på en teater med skolan idag så jag har bara en lektion idag. Så de är rätt skönt :). Eller om vi ens hinner till den lektionen? Jaja, de märker vi iaf.
Men nu blir de inte alls en långt inlägg utan jag tänkte bara skriva ett litet godmorgon och hoppas alla får en bra dag! :)
Vad ska ni göra idag? 


Kommentarer
Postat av: micaela

Sv: Tack detsamma!<3

2008-09-24 @ 07:24:57
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: stina

jodå..fast ja va å trött:P idag med:P:P händer d nå skoj idag?

2008-09-24 @ 09:05:25
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack så jättejättemycket :)



Hoppas du får en väldigt bra dag!

2008-09-24 @ 12:39:10
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0