22 September / Aldrig mer.

Jag säger väl godmorgon igen. Att lägga sig på soffan när man precis kommit hem är ingen bra ide. Man somnar bara, precis som jag gjorde nu. Vaknar upp en och en halv timma senare, tur att Malin ringde och väckte mig :). Så nu är jag uppe iaf. 
Idag i skolan tog  jag de bara lugnt, jag och Lydia och sagt "Berit kallkon" hela dan, haha. Jag och ett par kompisar sa de till våran fröken när vi va små eftersom hon hade en kallkon frilla, hahahahaha! 
Sen på bilden satt Teo och jag och snacka om perversa grejor och gud vad jag skratta. På svenskan sista timmen kollade vi på film som jag inte har nåt minne av vad den heter. Men killen dansa balett istället för att boxas som hans pappa ville. 
Men nu orkar jag faktist inte skriva. Jag ska nog hoppa in i duschen och fräscha till mig lite grann, puss!

Kommentarer
Postat av: marie

Haha ok, varför sov du? vad gör du nu då+ kram

2008-09-22 @ 19:34:50
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0