21 September/ Mh ..

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag göra av mig eller ska jag låta bli & låta dig göra de? Jag vet faktiskt inte. Och jag vet inte vad som händer mellan oss. De har blivit helt annorlunda sen du träffa henne, du hör aldrig av dig och frågar om vi ska ta en sväng in till stan och ta en fika och fönster shoppa som vi brukade göra. Du hör av dig någon gång ibland och kollar vad jag har för mig, och thats it, no more. De är det man får höra från dig på 2-3 veckor sen är de som du försvinner. 
Nej jag hör inte heller av mig, men på något sätt så tycker jag att de är du som ska göra de. De är du som ska göra de. De är du som har ansvaret och veta vart jag är och när jag kommer. Men du vet ingeting längre.. 

Kommentarer
Postat av: lina

aa jag vill också ha en vit mössa, det är riktigt fint tycker jag :)



jaa helt okej dudå ? <3

2008-09-21 @ 17:48:19
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Haha vem är inte ;P?



Usch vad jobbigt, syftar på inlägget förstås. Är det en killkompis elr pojkvän?



Kram

2008-09-21 @ 18:31:41
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0