18 September / Godkväll!

Godkväll!
Sitter och prata med en gammal vän på msn just nu faktist. De var ett tag sen vi prata! Men de är väl inte så konstigt, vi har ju bråkat en hel del. Men de verkar ha rätt ut sig med tiden :).
Men iaf, klockan är åtta och idol har börjat. Men jag har ingen ork att resa på mig och sätta mig framför tvn, haha. Jag har parkerat här framför datan till klockan nio om jag inte tar mig i kragen och går till vardagsrummet som ligger si sådär 4 meter bort. Haha lat jag är! Nej inte lat, bara sparsam på energi :).
Den ska jag börja köra med när folk säger att jag är lat - " Jag är inte lat, bara sparsam på energi." Haha :)
Har tyvärr inga bilder att ladda upp eftersom jag sitter vid Jockes data och jag vet inte ens hur man kopierar! Nu skäms jag lite faktist men jag ska vara ärlig. han har en sån där appel data eller vad de nu kallas? En äpple data alltså. Musen är grymt skum, den har bara en klick grej, alltså de finns ingen höger eller vänster klickgrej. Och de går inte att kopiera med ctrl C. Hur i hela friden kopierar man? - Går de ens att kopiera? Haha jag är så förvirrad! Jag och datorer fungerar inte ihop. Funkar inte datan så ringer jag pappa. Haha, räddaren i nöden ska jag tala om för dig.
Neä men om nån vet hur man kopierar på denna skumma data så skriv en rad! De skulle kännas ganska skönt faktist ;). Har gått runt och funderat på de nu men ack, kommer inte på nåt sätt.
Nu ska jag nog äta nåt igen, eller igen och igen. Har inte ätit så mycket idag :O. Två mackor och två ägg.
Så ska nog få i mig nåt igen och nu måste jag titta på idol! Hör att Jocke kollar på de så måste titta!
Nån mer än jag som ska rusa till soffan och titta på idol eller nåt annat skoj? :)

Kommentarer
Postat av: stina

tack:)

å missa idol jag..va d bra?

2008-09-18 @ 20:37:18
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: frida

jaaa han är grymt snygg ! typ en av anledingarna varför man kollar på det ;)

2008-09-18 @ 21:02:43
URL: http://fridasthyr.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

appel datorer är skitsvåra jag håller med!

2008-09-18 @ 21:15:56
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0