14 September / Fortf sjuk.

Hejdär, jag sitter här och fryser arslet av mig! Och jag är täpt i snoken och har svårt att andas. Detta är hemsk. Imorgon blir de att vara hemma. Har ingen ork alls att göra nånting. Sitter i pappas mjukisar och har fortfarade linnet på mig som jag sov i och satte bara på mig en kofta. Ont i hela kroppen har jag också, men jag sov i Theas säng som är för kort men jag orkade inte gå in och röja inne hos Sandra, hon skulle ju upp vid 6 så ville inte väcka henne. Vaknade vid halv sju imorse av att Sandra gick och att jag inte kunde andas så jag gick upp en liten promenad i lägenheten så att de skulle släppa och de gjorde de. Men sen när jag la mig igen så börjades de. Jag blir galen!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har precis insett en sak. En väldigt bra sak. - Jag älskar Thomas mest av allt. Alltså, de är han jag vill ha en framtid med.
När jag är med han så känns allt så rätt. Att ligga på hans hans bröst och känna värmen från hans kropp får mig att rysa. Jag vill föralltid vara din Thomas. Av alla tjejer du kan få så väljer du mig. Jag lovar, du kan mist på 73 tjejer men du väljer mig. De är helt underbar. Att vakna upp på morgonen och veta att du är min, de är en sån underbar känsla. Att vakna upp bredvid dig, att vakna av att du pussar på mig. Jag blir alldeles varm!
Har jag dig, älskling - har jag dig så har jag allt.
Jag älskar dig, tveka inte en sekund på de. Du är de bästa som har hänt mig! Jag är helt säker, jag kan dö för dig. Du är mitt hjärta, min älskade man. Du och jag, så ska de förbli.


                                         Vill du gifta dig med mig ?

Kommentarer
Postat av: alva

Hellu : )

Just nu gör jag bloggdesigner för 35:-

Läs mer på min blogg.

Ha en bra dag!

2008-09-14 @ 17:55:29
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0