11 September / :)

Godkvällsan då!
Klockan har gått så otroligt sakta och jag är precis lika trött nu som jag var för flera timmar sen. Tankarna har varit nån helt annanstans än där dom ska vara. Jag är grymt trött. Skönt att de är fredag imorgon! Åker direkt till T efter skolan. Jag har ingeaning när bussen går men jag tror att han hämtar mig i Stenhamra eller nånstanns :).
Och vet ni vad ? Jag har varit mera duktig idag, haha - jag har städat rummet och min soffa kom tillbaka, haha. Och när jag säger kom tillbaka så menar jag att den drunkna i mina kläder! Skäms på mig! Men nu ska jag försöka hålla de rent och fint här inne. Behöver bara dammsuga och plocka iordning lite, men de får bli på söndag eller senare i veckan.
För just nu har jag ingen ork alls. Har fått i mig en morot också, mamma och jag tog en varsin. Riktigt gott faktist. En morot till frukost kanske är bra ? Jag som inte riktigt kan äta på morgonen, eller kan&kan. Jag har svårt att göra de, mår så illa på morgonen.

Imorgon är de sovmorgon till 9.20, så jag ska upp vid sju tiden för att hinna tvätta håret också. Får inte glömma att packa ner underkläder tills imorgon också, de är ju en viktig sak som jag alltid glömmer! Eller jag glömmer iaf strumpor, så då snor jag alltid ett par av T :). Haha, men dom är lite förstora men de funkar.
Och jag ska spara lite pengar och gå och shoppa nån dag. Känner mig lite shoppingsugen, vill köpa lite grejor. Spec i Haninge C. Vet inte varför just där, men de va länge sen jag var där. Kanske drar med mig min älskade storesyster :). Jag saknar dig, Malin! Jag får faktist ta och åka till pappa nån dag och umgås lite med dig. Bara du och jag, de va riktigt länge sen de bara va du och jag. Jag älskar dig, systra mi!

Nu har jag till och med bytt dator. Mamma och jag skulle hitta en nr som var på Jockes dator så nu orkar jag inte flytta över internet till mitt rum :) Men nu ska jag nörda mig lite här vid datan. Ska ta en kopp te med mamma också :) Ha en trevlig fortsatt kväll, ciao!

Kommentarer
Postat av: charlina

ha en bra kväll kusin ! :)

2008-09-11 @ 20:27:27
URL: http://charlinas.blogg.se/
Postat av: Malin

DU ska bara veta vad jag saknar dig! jag kanske åker till mamma imorgon, men då ska ju du till Thomas :)

2008-09-11 @ 23:08:17
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0