11 September / Nu har jag varit duktig!

Hejsan hejsan !
Har varit hemma i någon timma nu. Fått i mig mat och alldeles strax ska jag lägga mig i badet och de förkännar jag ! Och vet ni varför ? För jag har varit duktig :). Ni trogna läsare som läste för nåt inlägg sen så var de Hökarängsloppet idag, och är de hela 6 km ! Så min älskade låsas pappa ställde upp för mig och sprang med mig och peppade mig till tusen! Så vi sprang 6 km på dryga 40 minuter. Och förra året sprang jag på 57 minuter ! Ni ser, jag gör framsteg :). Och jag som inte tränar, eller rättare sagt, jag gör ingeting. Men de gäller bara att vara envis! Jag ställde in mig på att jag iaf skulle komma under en timma och de gjorde jag! Sista biten var de bara att springa som en dåre för att få bättre tid. De var så jobbigt! Första 2 km var inga problem, då sprang jag bara på. Men sen när vi hade sprungit hälften gick de mindre bra men jag jobbade på och de visade sig i slutändan minsann.
Blir inte alls ett långt inlägg nu utan jag ska gå och lägga mig i ett bad och fräscha till mig! Fryser gör jag också så de ska bli skönt att lägga sig i ett varmt och skönt bad.
Ska prata lite med min älskade T också :). Skulle till han idag men jag kände att jag verkligen inte orka! Jag är helt slut och har ont i fötterna. Men nu ska jag sluta prata så mycket! Haha.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0