5 Oktober / -.-

Klockan börjar närma sig två och jag tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag försöker göra så jag får lite plats bredvid thomas i en säng som  knappt 90 cm bred -.- orkar inte skriva så jätte ordentligt eftersom jag är trött och allt men kan inte sova. tänkte gå ut på ballkongen en snabbis och få i mig lite frisk luft. de är så instängt här inne .. simon ligger i våran säng så där får man icke sova. och han vägrar lägga sig i 90 cm sängen så ja .. vad ska man göra? man får väl göra ett undantag ibland. men jag tror att han kommer lägga sig i sängen som thomas och jag ligger i om nån timma eller så får vi helt enkelt sova i den lilla sängen. och jag känner redan att jag har gryyyyymt ont i ryggen. de är en sån där tältsäng -.- så de sög ju.
nej men nu ska jag nog försöka skeda med thomas, skriver mer imorgon. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0