26/10 - Godmorgon!

Tjenamors! Ja, Lina Flachsbinder är uppe halv nio på en söndag, haha. Och de är bara jag uppe, alla andra ligger och sover. Fast de är väl ganska normalt här hemma hos mig vid halv nio tiden. Vet ni vad? Jag gjorde ett misstag, man skulle ju ställa tillbaka klockan inatt och de hade jag gjort och så hade jag ställt klockan på halv nio, men ist för att den ringer på halv nio så ringer den halv åtta, och jag förstod ju ingeting utan jag gick upp och duscha och sen när jag satte mig här i soffan och började sminka mig så tittade jag på datans klocka och ba: Fuck a duck -.-
Så jag va uppe en timme för tidigt men de gör absolut ingeting, nu slipper jag att stressa fast jag måste vara lite elak mot alla här hemma för jag måste ställa mig och föna håret snart, haha elakt? - Jo jag vet, men jag njuter av att vara elak ibland ;) Haha.
Ni undrar säkert varför jag är uppe så här tidigt och varför jag ställde klockan och allt de där, men de är så att Hanin och jag ska shoppa lite grann idag :). Jag ska köpa en parfym, ett par skor, maskara och lite mer grejer. Skor står ju högst på listan, haha. Mina så kallade "blatteshoes" är sönder ööööverallt. Så man kan säga att de läcker in vatten i mina skor när de bara är lite blött på marken, hih toppen toppen! Neä men de är därför jag ska köpa ett par nya, ett par vita från dinsko tror jag :). Dom brukar ha fina skor där! Men nu ska jag sätta på lite musik och sedan föna mitt hår och göra mig klar, fast inte riktigt än, alldeles strax. Min buss går ju tjugo över tio så jag behöver inte stressa nånstanns :).
Ha en toppen söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0