23/10

Hejsan hejsan! Kom precis innanför dörren, har varit hemma hos kusinerna hela kvällen. Ätit gott och fikat och bara pratat. Träffade små kusinerna som jag inte träffat på jag vet inte hur länge sen! Men vi busade lite med dom, gömde deras bilar så letade dom efter dom, haha. Sebastian var bara för söt! Synd bara att jag inte tog några bilder, men jag får ta några bilder på dom nästa gång jag träffar dom. 
Fy vad ont i halsen jag har. Måste köpa halstabletter känner jag. 
Och imorgon ska jag kanske till nynäs om jag får tag på Marre, annars kanske jag träffar Fredrik eller Hanin kanske? :)
Men nu ska jag sätta in en låt som jag sitter och sjunger på, haha! Folk tycker jag är galen när dom hör att jag sjunger till den, iiiihihih. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt! jora skoldagen var bra.. var barnvakt sedan, suck.. de var ett helvete.. psykiskt påfrestande när man har ungar som säger att de inte tycker om en å att deras andra barnvakt är bättre.. :S så ja jag vene, föröker att sitta å skirva en uppsats nu, de går ju inte mkt bättre xD

2008-10-23 @ 22:25:40
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jadu.. det går framåt iaf ;D haha!

om du skulle sitta modell för en konstnär i flera timmar, vad skulle du tänka på då? vad som helst? (uppgift i konsthistoria)

2008-10-24 @ 17:23:47
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0