18 Oktober / Ny dag, nya krafter

Godmorgon allesammans. Sovit gott? De har dock inte jag gjort eftersom jag har vaknat varje gång Thomas rycker till och för att han har varit så varm och legat så nära för han har frysit. Stackare. Just nu ligger han och sover, funderar på att väcka honom om en stund när jag ska till bussen.
Idag ska jag som sagt träffa Hanin, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi prata om att vi skulle gå på bio men jag har inga pengar men vi får se hur vi gör.
Men nu ska jag nog pussa lite på min sjukling :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin

Eftersom du inte var här hos pappa fick jag färga mitt hår själv! haha får se hur de vart..? är lite rädd:) haha ha en bra dag prutt!



Kramar

2008-10-19 @ 15:34:06
URL: http://malinshemliga.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0