17 Oktober / Nya tag

Nu har vi bestämt oss för att försöka på nytt. Vi har pratat igenom allting och kom fram till de och de ska nog funka. Jag vet vad vissa av er tänker, spec dom som har hört hela historien. Men de här är faktiskt vårat beslut och de här ska nog fungera nu.
Any way, just nu sitter jag hemma hos T. Han är förkyld och har somnat så han ligger och sover nu medans jag sitter här. Stackarn var hur trött som helst, ville inte hålla han vaken. Han har nog feber också och då är de väl bra att sova?
Morgonens planer är att vara med Hanin och hennes sköning polare :)
Men nu ska jag nog kolla runt i andras bloggar och sedan tvätta bort sminket och tänka på att gå och lägga mig jag med, ciao!


Kommentarer
Postat av: joies

vad skönt! hoppas ni kan få det att funka igen! kram

2008-10-20 @ 21:51:05
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0