16 Oktober / Jag mår så himla bra!

Godkväll allesammans! Nu har jag varit duktig för jag har pluggat, städat, ätit och busat lite med lillen och jag mår så otroligt bra! Jag är så tacksam över att jag har dig som bästa bästa vän Hanin! Du är min number one, haha! Du är så söt, som en kebab. Man vill bara äta upp dig, mohaha! Din humor får mig att skratta, spelar ingen roll om jag sitter och rå bölar, du får mig alltid att skratta! Hanin min kebab, du är de bästa jag vet! Ska du ha en schibab? HAHA! I LOVE YOU HONEY!
Nej mina vänner, tänkte bara skriva att i helgen kommer jag inte skriva alls för att Jocke och grabbarna tar med sig internet till alndet. Men de gör ju inget för jag är upptagen hela helgen :).JAG LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG FÖR DÅ FÅR JAG TRÄFFA MIN KEEBAB! Woho! Haha.
De märks att jag är glad va? Men jag mår så himla bra! Jag känner mig så fri och lätt. En underbar känsla :).
Men nu ska jag sjunga glatt och alldeles strax hoppa in i duschen om jag orkar, eller så gör jag de bara imorgon.
Puss på er mina underbara läsare! Hoppas ni har haft en toppen kväll! LOVEYOU ALL <3

Kommentarer
Postat av: Malin

allt tar sin tid:)Jag älskar dig prutt!

2008-10-16 @ 22:36:06
URL: http://malinshemliga.blogg.se/
Postat av: Loo- vill du bli veckansblogg?

visst är det mys med halsduk på hösten :)

2008-10-16 @ 23:37:10
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0