16 Oktober / Städa och plugga.

Hejsan hejsan! Kom nyss hem ifrån skolan och jag känner mig lite små seg. Men jag måste plugga engelska och städa lite grann. 
Och igår så köpte jag ett par jeans. Satt skit snyggt tycker jag! Kan kanske slänga in en bild senare om jag orkar ta bild och sätta in den på datan, min data är ju inte den snabbaste direkt ;) Haha. 

Jag hade riktigt trevligt idag. Sista lektionen hade vi elevensval och jag har som sagt hemkunskap med Yodit och vi gjorde piroger (stavning?). Jag och min matpartner blev klara först, och börja typ sist. Haha, men vi är ju duktiga :). Och gott var de!
Nej men nu ska jag sitta här en stund och sedan börja med plugget och sedan städa. Ciao!

Varje gång jag ser dig, så känner jag mig lycklig. 
För jag vet de jag ser är bara mitt
Men du måste förstå att jag vill inte såra dig
Och jag ska göra allt för oss två för jag älskar dig
Med dig känner jag mig inte rädd 
De var du och jag sen den dagen vi möttes. 
Och jag kommer alltid att vara din
Och vad som än händer så måste du förstå
att jag vill inte såra dig.
Varje gång jag ser dig kan jag vara mig själv.
Med dig känner jag mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0