15 Oktober / Ny dag, nya tag

Godmorgon bloggen. Idag är jag ledig och de var så otroligt skönt att få sova ut såhär mitt i veckan, haha. Lite lyxigt tycker jag :). Jag blev bara väckt imorse av att mamma kom in och fråga om jag hade glömt att vi hade tvättis nu på morgonen och de hade jag ju och jag hade också glömt att sortera min tvätt så jag var tvungen att gå upp tjugo i sju i morse för att fixa min tvätt, men jag somna lika snabbt för de. De var ju fortfarnade mörkt ute så de var skönt tyckte jag, haha.
Idag ska jag träffa pappa också, vi ska åka in till stan och köpa jeans till mig. Tänkte ringa upp han och kolla vilken tid han hämtar mig eller ifall jag ska ta tunnelbanan till T-centralen vilket jag inte hoppas på eftersom idag händer de massor av grejer. Så jag hoppas på att slippa åka tunnelbana till Hökarängen idag. Och om jag skulle vara du skulle jag nog också viljat slippa de eftersom man vet inte vad som kan hända just i Hökarängen idag. Men skit samma, de ska nog gå bra.
Any way, de är fint väder idag så jag kanske ska ta en promenad i solskenet en stund? De ser ut att vara riktigt härligt ute iaf!

Igår blev de inte alls mycket skrivande, skrev inte ens ett litet inlägg. Men jag var lite upptagen också. Sanne och jag var ute och fotade lite och sen gick vi hem och hämta pengar för att vi skulle ha en liten myskväll hos mig och så blev de. Jag köpte chips och Sanne choklad. Sen hade vi dricka hemma så de slapp vi att köpa.
Men när vi kom hem satt vi och titta på S.O.S familj eller nåting sådant. Tycker de är riktigt roligt att kolla på sånt. Ibland känner man ju igen sig fast jag måste erkänna att jag var en riktigt snorunge förut, haha. Uppkäftig mot mamma, men nu har de blivit mycket bättre. Vi bråkar nästan aldrig så de är skönt tycker jag! Pappa och jag bråkar heller aldrig eftersom vi inte träffas så mycket. Haha, minns inte ens sist vi bråka :). Men de är ju bara bra.
Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och ringa min far, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0