13 Oktober / Äntligen hemma.

Hejsan alla glada! Idag har de varit måndag och den har varit ganska bra för att vara en måndag, haha :). På spanskan höll jag på att somna, och min spanska vikarie blev jätte sur på mig, Nilab och Yodit för vi satt och skratta, haha. Men vad ska man göra? Vi hade ju kul iaf. 
Sen fortsatte dagen och jag hade en fruktansvärd huvudvärk hela dagen! Tog en alvedon men den hjälpte inte alls. Men efter lunchen blev lite lite bättre, behövde nog bara i mig lite mat trodde jag, men den kom tillbaka sen! Men men, men är jag ju iaf hemma och jag väntar på att mamma ska komma hem. Hon skulle gå tidigare ifrån jobbet idag för vi ska ha en liten myskväll, vi ska äta gott och bara umgås :). Och de är bara vi hemma så de är ett plus i kanten :).
Men iaf, när vi slutade så såg vi att Marie och Linda satt i stora hallen och jag har inte träffat nån av dom på jätte länge så de var lite kul. (Linda och Marie är fältare som hjälper ungdomar osv) Men så jag berättade för Marie vad som hade hänt och så och hon tyckte att jag var stark som klarade allt och att jag samtidigt orkade vara glad :). Tror nog att hon var mest förvånad över att jag mådde så bra, även fast de bara har gått en vecka så mår jag bra. Jag har ju underbara vänner som stöttar mig till tusen. Men ibland känner man ju sig nere och saknar en viss person också.
Tänkte skriva lite senare och så men tänkte inte ta upp allting men jag känner att jag behöver skriva av mig just nu eftersom de har ju hänt en del i mitt liv, förändringar osv. Men de ska nog gå bra :). 

På onsdag är jag ledig också!! Så skönt! :) Tror att jag ska åka och köpa jeans med pappa då eller så följer jag med mamma på hennes engelska kurs. Pratade med mammas lärare för ett tag sen eftersom att hon går också nån kurs och så skulle hon skriva en uppsats om elever som har svårigheter i skolan så då fick jag prata med henne, men de gick bra :).
Men nu ska jag hitta nåt att äta sen ska jag sitta och sjunga för mig själv.
Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja visst är den :) detsamma

2008-10-13 @ 14:58:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0