12 Oktober / Frukost i soffan och datan.

Godmorgon! Jag sitter här i soffan och är mätt och belåten. Jag gjorde en omelett, eller ja. Äggröra sen la jag ner skinka :). Skit gott faktiskt!
Men iaf, just nu är de bara pappa och jag hemma. Pappa ska precis hoppa in i duschen och jag sitter här i soffan ner gosad bland filtar och kuddar. Hur skönt som helst. Men jag ska väl också börja tänka på att göra mig iordning, ska nog följa med och hämta Thea vid två tiden så jag måste öka!
Skriver mera senare, ciao!
Förresten, vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Nae fy fan lider med dig, var ju som sagt va själv med om detta för 3 veckor sen, man blir så förkrossad . usch. Men som tur va ville han ge en 2 chans får se hur det blir :/ .. Men det är bra tjejjen var stark <3

2008-10-12 @ 17:09:38
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0