1 Oktober / Så börjar vi om igen

Hejsan bloggen, vet inte riktigt vart jag ska börja. Kan ju börja med att säga att jag har haft flera sömnlösa nätter. Har bara legat och tänk, somnat om och vaknat somnat om och vaknat sen fortsätter de i samma spår. Frågor som jag har ställt mig flera gången men jag får inte fram nåt svr, men nu frågar jag mig själv, kanske är de jag som överdriver?
Kanske är de jag som bara ställer mig frågor som jag inte hittar något vettigt svar till. Men de kanske är jag som överdriver? Orolig i onödan? Jag får ju inte tänka så som jag gör. De funkar bara inte.
Jag har ingen energi längre. All energi går till att tänka ut svar på mina frågor. Jag skiter i allt just nu känns de som, jag orkar inte ens plugga längre. Kanske är de här normalt? Att man går igenom sånt här då och då? Vad vet jag? Kul är de iaf inte. Springa runt att oroa sig i onödan, varför gör man de ientligen? Varför sitter jag och skakar på benet hela tiden? Varför sitter jag och tänker negativa tankar hela tiden? Varför tror jag att någon ska ta dig ifrån mig?

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är tröjorna snygga :) kolla in sidan för det finns jätte söta och vackra armband! allt på sidan är verkligen ur snyggT! ha en bra dag :) kram

2008-10-02 @ 09:53:06
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Malin

Gulli gullan coco som en gök? :)

2008-10-02 @ 17:19:55
URL: http://malinshemliga.blogg.se/
Postat av: wallentinaa

man har nte alltid svar på allting :/ jag har sökt svar i snart två år ... vet inte om man hittar något

2008-10-04 @ 20:19:50
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0