5/11

Hejsan svejsan! Kom hem till pappa idag men har inte riktigt hunnit pluggat än, har bara suttit och proppat i mig massa bullar, haha! Men jag är fortfarnade hungrig så jag funderar på att ställa mig att laga nåt innan jag slår mig ner för att plugga på so. Jag måste plugga idag eftersom provet är imorgon men jag kan redan en del så de ska nog gå bra. De kommer nog in i huvudet ganska snabbt ska ni se :).
Min onsdag har väl varit en helt vanlig onsdag, klockan ringde vid sex men steg upp runt halv sju. Kände mig som en död människa innan jag tvättade mitt ansikte så jag vaknade till. Sen blev de ett glad oboy till frukost. Jag var inte speciellt hungrig imorse så de fick räcka. Var med på idrotten både idag och igår, och alla blev lika förvånade. Haha, att jag var med! Nej men de är ju som sagt dags för förbättringar annars skiter sig allting ska jag tala om för er.
Nu ska jag nog gå och laga mig nånting, magen kurrar!

Jag förstår inte varför jag fortfarnade sitter och tänker på dig.
Jag förstår inte varför jag fortfarnade saknar dig.
Jag saknar din närhet, din doft, dina ögon, sätter hur du tog på mig.
Kommer jag få vara med om de igen?
Kommer jag få sova på din arm igen? Saknar du mig?
Jag vet ingeting längre, bara att jag saknar dig så mycket att de gör ont ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0