24/11

Vinna en dator eller kanske en kamra? Länka dig bara in på http://se.limbino.com/c01/link/t0h0apu9wi och registrera dig där, de står vad man ska göra så de är inga svårigheter. Lycka till med tävlandet!

Jo men godmorgon, ligger här i Thomas säng och funderar på att gå upp och ta någonting att äta, är så otroligt hungrig men jag orkar verkligen inte gå upp, de är så kallt där nere. Så juste nu håller jag mig här uppe i värmen, eller värmen .. de är rätt kallt här uppe också, men här har jag ju täcke och alla miljoner kuddar! :)

Fy vilken snöstorm de är! Vaknade flera gånger inatt av att jag hörde stolen ute på ballkongen  flyga runt, och helt ärligt så blev jag lite små rädd så jag la mig extra nära T :').  Bussarna här ute går typ inte för de snöar så mycket så just nu vet jag inte hur jag ska komma hem. Men jag kommer väl hem på ett eller annat sätt. Usch vad jag är trött! Funderar på att sätta på en film och mysa ner mig bland alla kuddar och kanske somna om? Klockan är ju bara kvart i nio, men jag kunde inte somna om när T åkte.
Men de var väl allt från mig denna morgon, skriver nog mera under dagen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0