20/11

Jag är verkligen dålig på att uppdatera! Skäms på mig. Men iaf, jag kom nyss hem. Har varit i gubbängen hela eftermiddagen med tjejerna och snackat lite skit. Hur mysigt som helst. Drack varm oboy med grädde och mackor. Riktigt gott! Och jag drack mer än ett glas, haha. Men de gick inte att motstå, de var så gott.  
Idag i skolan har de inte hänt så mycket, har bara varit en vanlig torsdag. Vi hade ett prov som gick sådär, lång lunch och sist hade vi elevensval och jag har hemkunskap med Yodit och vi bakade morotsmuffins. De var väl lite halv gott, inget som jag kommer baka igen tror jag. Men de funkade! 
Och snart är de den 25 och då ska Hanin och jag köpa uggs! Jag är helt förälskad i uggs, de är bara uggs uggs uggs. I LOVE IT! Och sedan blir de en parfym på sidan om också, och ett linne och tjocktröja tror jag. Haha, måste spara lite pengar också eftersom de snart är julafton! Tiden har gått så fort. Men de gör den ju när man har roligt!

Imorgon är de fredag och jag ska träffa Hanin! Sen på lördag ska jag till skolan en snabbis, de är öppet hur och går man inte dit så fort man skolk. Men jag blir ju ledig på måndagen så de är skönt! På lördag ska jag hem till Thomas och de blir väl att jag sover där om de inte blir ändrade planer. Men de märker vi ju :)
Men nu ska jag försöka få tag på mami, vi hörs. Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Awwwww



jag äääääälskar jul gör du det





tiden går fort när man har roligt



nu med

2008-11-20 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0