14/11

Godmorgon, de har inte blivit så mycket skrivande på sista tiden men jag har varit väldigt upptagen med annat. De känns som om min handled är död -.- Jag har så ont! Har fått bandage som stödjer handleden lite grann. Igår kändes de mycket bättre när jag satt på bussen men denna morgon var de värre! Gör så otroligt ont! :(
Men iaf, jag är så glad! Vet ni de? Riktigt happy! Kanske inte ska avslöja hemligheten än meeeeen nu lär får veta senare :) HIHIHIHI! 
Idag börjar jag 9.20 så jag ska börja röra mig runt 8.50 hem till Sanne. 
Och juste! Idag är de ju fredag! Denna vecka har gått så otroligt fort. Tycker inte ni? Tyckte de var måndag nyss men de är härligt med fredagar! Mina planer i helgen är att vara med Hanin och kanske plugga .. Måste ta hem musik papperet och plugga på de, och sen har vi ju NO. Men de ska nog gå bra om jag bara sätter mig och pluggar i tid. So provet gick de ju bra på iaf, var inte långt ifrån VG så jag blev lite små sur men ändå glad över att jag fixade de!
Men nu känner jag att handleden börjar dö ut så ska inte skriva så mycket mer. Kanske skriver mera senare, puss!

kyss2.jpg


Kommentarer
Postat av: hanin

SKRIIIIIIIIIIV MEEEEEEEER, VAAAAAAARJE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG



heido

2008-11-14 @ 14:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0