10/11

Godmorgon! Alltså igår, jag hade verkligen ingen lusta att skriva. Jag vet inte vad de var med mig men jag känner att jag har de lite svårt just nu .. jag vill helst inte gå in på de men ja, ni lär ju får veta senare antar jag. Igår kväll så tog jag mig ett varm och skönt bad och sen smsa Fredrik mig och fråga om vi skulle träffas och prata, så de gjorde vi. Han kom med Sanna och Albin så vi satt och prata en stund, och sen gick vi ner till Sanna och Albin och tog de lugnt med dom. Kom in vid åtta, låg i sängen tjugo i nio, somnade runt tolv .. Jäklar asså .. Jag som skulle somna tidigt för att vara pigg idag men nej, jag är skit trött! Men idag ska jag gå och lägga mig tidigt minsann. Måste plugga också, har matte prov på torsdag men de ska nog gå bra! 
Men nu måste jag faktiskt börja röra på mig, skriver mera när jag kommer hem. Puss!
Dagens outfit:
Mjukisbyxor
Tröja med hög krage 
Vitt Ginatrekvart linne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0