9 Maj / Hemma

Godmorgon !
De blev ingen skola för mig idag heller, när jag vaknade hade jag så otroligt ont vid revbenen. Så de blev för mig att somna om, sen vaknar jag igen av att mobilen ringer och de är T. Men sen somnade jag om och vaknade nu. Funderar på att gå ut med lillen en runda, men hon hade tydligen redan varit de så de får bli lite senare isåfall. Idag ska jag till papi, han ska komma och hämta mig tror jag, vi har inte snackat än men han ringer väl upp mig.
Jag är så sugen på pasta&pastasås ! Ska flöra lite med pappa om att vi ska äta de ;)
Snart blir de väl för mig att hoppa in i duschen så jag ser någolunda bra ut.
De blev ett väldans kort inlägg denna morgon ! Men de har inte hänt så mycket än, dagen har precis börjat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0