8 Maj

Nu har jag lite ordning i rummet och jag har bäddat sängen & dammsugat, nu känner jag mig välbekänt att slå med ner en stund :) . Satt och läste min fasters blogg också & såg en bild på farfar Åke, tänk att de är fem år sen han gick bort. Jag kom på mig själv för en stund sen att jag satt i min egna värld och tänkte på han och mormor och min andra farfar som har gått bort. De är lite jobbigt att sitta och tänkte på dom, även fast de va flera år sen dom gick bort så känns de som tårarna fortfarande vill rinna. Vila i Frid säger jag bara !
Vill ni veta en läskig sak ? Klart ni vill ! - En dag för ganska länge sen när jag satt vid datan, jag var ensam hemma och satt och lyssnade på musik efter skolan, då känner jag mormors lukt bakom mig ! Ni kan ju förstå att jag blev lite skitnödig där. Höll ju på att ramla av stolen ! Men på nåt vis var de härligt att känna den lukten, för jag har saknat den. Den luktar rök blandat med parfym eller nåt, lite svårt att förklara, men de är en doft jag aldrig glömmer.

Glöm inte att läsa min systers blogg, eftersom jag har mer besökare än henne så vill hon att jag sätter in hennes blogg i mina inlägg Varje Gång jag skriver blogg, haha nejdu Malin. Inte varje gång, men denna gång får du vara med :) . www.murriis.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0