7 Maj /Kväll

Godkväll på er. Känner mig lite smått död just nu, vill bara lägga mig i sängen och somna ! Men vet ni hur länge jag har försökt att sova för att få bort smärtan ett tag iaf ? Jag har försökt i evigheter ! Jag somnar inte !
Men nu har jag iallafall tagit mig ur sängen och satt mig vid datan för att skriva lite blogg för att ni ska få nåt kul att läsa :) Eller kul&kul, nåt att läsa iaf.
Jag är sugen på glass, en twister skulle vara gott. Eller många twister ! Mohaha :) . Glassmonstret är här ! Jag älskar glass om ni inte visste de. Isglass är de godaste ! Piggelin&twister är favoriter. Haha, skulle lätt kunna leva på de!
Imorgon tror jag att jag ska gå och köpa mig en twister eller en piggelin, om jag orkar :) .
Jag har ätit två bullar idag också om jag ska vara ärlig, riktigt gott var de ! Sen till middag blev de korv med potatismos, jätte gott de med. Gamla vanliga hedliga korv och potatismos.

Anyway, nu så kommer de där jobbigt snacket om mobiler, men jag behöver verkligen en ny mobil ! Jag har en panasonic om ni har hört talas som de, skit ful är den. Haha, men den är gullig. Men den suger verkligen ! Batterierna dör direkt och jag är en sån som smsar mycket och pratar mycket i telefon, så de är väl ganskaviktigt att ha en telefon där batterierna håller iaf ! Så jag skulle va jätte tacksam om du har en telefon som du inte vill ha längre som jag kan köpa billigt ! Helst med kamra, för jag tycker de är kul att ta kort. Skulle vara guldvärt om du/ni hade en telefon och bara skrev en rad eller två så kan vi ju prata lite mer om de. Tack i förhand !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0